list of crazyness

För sakens skull vill jag göra en lista över de sjuka sakerna som hände igår;

  • Alla snapsvisor, det var sjukt. (ex. Ett Bedelass, ett bedelass, det e ett lass med överlass. Och har det inget överlass då e det inget bedelass. Ett bedelass, ett bedelass det e ett lass med överlass. Men de som var roligast kommer jag inte ihåg)
  • Barnasinne-battle i matsalen
  • Tjejen på trappan som var totalt väck
  • Jag pratade danska stora delar av kvällen, bara för att det var kul. Jag kommer aldrig att glömma- Som man siger i Danmark, tak og skål og så tar vi den hele.
  • Vi skrattade så mycket att nästa alla fick ont i kinderna
  • När Vicky råkade knuffa till en kille så att han tappade hela sin nyknäckta öl i golvet, blicken hon fick då var inte nådig
  • Samtalen vi hade med Stefan på trappan
  • En tjej utanför som sa att hon älskade mig
  • Minttun, sista shoten borde inte ha varit med i leken
  • Bilresan hem till Cia
  • Bussfärden till Sjöbo
  • Och slutligen alla på hela festen som bidrog till den galna stämningen!
     

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hehehe, det minsann en klockren sammanfattning av kvällen!! :D Men galnast var din danska, hahahahaa skitroligt!! Men du missade hon gayhataren som frågade både på engelska och svenska om jag och Cia var tillsammans xP Lätt knäppast haha undrar vad hon skulle gjort om jag sa ja?!?! xS

2009-09-27 @ 13:00:14
URL: http://brunettrebban.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0