Phett med feist!

Alright folks, igår var helt sinnessjukt. Det var allvarligt talat den galnaste festen jag någonsin har varit på, det var jätteroligt men som sagt, väldigt galet. Vi var inte hemma hos Cia förrän vid halv tre, hennes bror var snäll nog att hämta oss i Sjöbo. Sjöbo är helt klart det sjukaste jag har varit med om, snapsvisor var inte något man sparade på och de flesta sjöngs (läs;vrålades) på redig skånska. Ett Bedelass och Ovanlär, Snapsvisa från Veberöd och en hel massa annat festligt. Men när båda sidorna av rummet vi satt i ställde sig upp på stolar och battlade mot varandra blev iaf jag väldigt förvirrad, eftersom jag inte alls hörde vad de sa, men tydligen så var det något i stil med "Vi har vårat glada barnasinne kvar, var har ni erat?"
Fest som fan var det helt klart! Och nu kommer en bildbomb!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0