Tarot

Idag blev det lite spådom och det fick mig att tänka till lite extra på saker som jag har skjutit upp. Då blir man alltså lite fundersam och jag som har så svårt att bestämma mig, wäh! Jag vet att jag säkert bara låter rörig men, men. Tarotkort är roligt och jag vill bli bättre på det, försöka lära mig lite kort utantill, men det är så jobbigt...78 kort är inte lite dåligt, credz till dem som kan de utantill!
Inga lektioner idag och bara en massa bra saker hann tänka ganska mycket när jag gick hem. Ja jag skrev; gick, gick hela vägen hem till Herrestad idag. Så motionen för dagen är redan avklarad, har lite ont i fötterna då jag kanske inte hade de bästa walkingskorna på mig. Nu ska jag mysa med musik och en eller två böcker


Superfin vargunge, bild från förra sommaren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0