workingklassen

Idag jobbade jag fem timmar, bäddade rent i ungefär 20 sängar. Städade totalt 7 rum, det var skittråkigt, verkligen. Jag hatar det men det är ett jobb så jag är glad iaf, det får vara hur tråkigt det vill, bara jag får betalt!
Nu sittar jag och tittar på Ensam mamma söker och förundras över hur ofantligt mycket skitmusik det är med i serien, har Tv3 skrivit kontrakt med bert Karlsson om att bara spelad svenska klassiker? Typ en massa dansband och skit. Urk me no like...precis när jag skrev det så klämde Tommy Nilsson igång på Öppna din dörr.

And what is up whit the speakerröst?! Hon låter sinnesrubbad, fruktansvärt glad; Anders är en 42årig bonde från Löa han är ensamstående pappa!!! Vilken breaking news det var då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0