It's le grand evening!

Tonight's the night we're gonna make it happen, tonight we put all other things aside!
Är mer än lovligt pepp på kvällens festligheter i Helsingborg, det kommer blir score no matter what, är det inte score när vi kommer så fixar vi the score. Alltså det finns inget som kan hända som gör att jag inte kommer ha kul ikväll. Jag SKA fixa så det blir kul, episkt!
Jag har lite ont i magen så pepp jag är/nervös av spänning. Kanske lite för höga förväntningar men gud jag har inget annat att göra än att bygga pepp inför ikväll. IT'S GONNA BE SMACKDOWN!


Kommentarer
Postat av: Jonatan

Frågan är varför jag demolerade en stol?



HAHAHAH!



2010-04-11 @ 16:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0