will you put me on the guest list? 20 +1

 Idag ska jag gå på skojakt! Jag måste köpa nya skor, det går inte med de trasiga längre. Jag kommer förmodligen inte sluta använda de gamla men jag måste ha nya.
Jag vill hitta ett par Keds i en modell som jag hade för något år sen men jag vet inte riktigt vart jag ska leta. Jag erkänner att jag inte är bra på att shoppa, alls. Jag kan med nöd och näppe hitta ett plagg jag gillar ett par gånger om året, högst. Annars måste jag förlita mig på hjälp utifrån och min lillasysters garderob. Skor brukade vara my thing, ett tag köpte jag nya skor på löpande band och jag tror jag hade uppemot fjorton par som jag använde under samma period. Then it died.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0