pepphet

GALET pepp är vad jag är, imorgon ska jag til Malmö hela dagen och besöka ett stort antal Second Hand butiker and I can't wait! Vicky och Cia är resesällskapet och jag her redan på förhand satt som gräns att jag MÅSTE göra av med minst fehundra imorgon, jag är i desperat behov av nya kläder, seriöst så köper jag nästan aldrig nya DET ÄR ALLTSÅ HÖG TID!
Sen på kvällen är det middag på restaurang med delar ur the Party Gang Anton har kommit hem från nästan fyra månader i Asien, riktigt roligt att träffa honom igen!
Men sedan, mina damer och pojkar, sedan är det lördag och då, ja då djävlar är det fest. Nästan hela the Party Gang kommer vara samlade och jag är så sinnessjukt pepp, antingen slutar det i soptunnan eller så blir det, som det brukar, EPISKT!
Fi fän hvad jeg er PEPP!


det bästa med denna bilden är att jag har tagit den


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0