Midsommarhelgen

Igår var det alltså midsommarafton och den blev väldigt lyckad även om det såg mörkt ut ett tag. Mysigt hos Elli hela dagen och sen in och hälsa på den galna festen hos Anton i Tryde.
Idag vaknade jag och slängde på mig kläder och ut i bilen sen bar det av till Tomelilla för vad som blivit en tradition, Paintball på midsommardagen. Blev träffad i tre av fyra spel och ena gången tog det så illa så det började blöda. Men roligt var det!
Fick småbesök av Cia och Elli nu på kvällskvisten också.
En riktigt mysig helg har det varit, nu funderar jag på om jag inte ska ta och läsa lite. Blev ju ordentligt sugen!

Kommentarer
Postat av: kristin

Tack så mycket Strumpan! :)



Helt underbar bild, + jag gillar din nya design :)

2010-06-27 @ 22:44:34
URL: http://kristinwii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0