Årets Siesta!

Just nu sitter jag ner, jag är så sjukt jävla stressad att jag inte kan göra något. Jag måste försöka lugna ner mig. Detta är jobbigt. Det är väl inte så mycket jag måste hinna idag? Baka, packa, helst göra minst en litteraturuppgift. Och viktigast av allt, bli riktigt jävla pepp inför imorgon. DÅ drar jag och Mäjje med ett par tusen andra till Hässleholm för årets Siesta!

Jag måste bli så jävla pepp, måååååste! jag är helt jäkla nervös och skit, men det känns bra på samma gång. AH!

Kommentarer
Postat av: Vick

Elin, frys in en bulle till mig och var inte nervös och drägga för mig med. Du, det blir mycket drägg, jag är rätt dräggig! PPP!

2010-05-25 @ 20:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0