Nostalgikväll

Igårkväll var jag på fest i Hagestad. En av mina bästa vänner Kelly bjöd in på fotbollskväll med mat och alkohol. Dock fick jag köra dit så jag var tvungen att hoppa över alkoholen. Men det blev riktigt trevligt ändå, Linnea och Emelie var där och det var riktigt kul att få träffa dom igen. Vi gick alla i samma högstadieklass, jag, Kelly, Linnea och Emelie. Men även om vi inte har träffats så mycket sen vi började gymnasiet så var vi så pass bra vänner under högstadiet att jag fortfarande räknar dom som ett par av mina närmsta vänner. Dom var liksom med när man växte upp och hade det lite jobbigt och fortfarande var så pass liten att man var barnslig och fjantig.
Det kvittar nog var som händer så kommer dom alltid ha en speciell plats i bröstkorgen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0