Off to a foreign land...

...men inte för att döda den gula mannen, jag lovar!
Väskan är packad och nerverna börjar göra sig gällande. Jag har aldrig tyckt om att flyga, inte för att jag har gjort det så väldigt många gånger men det är en känsla jag inte gillar. Människan är ju helt enkelt inte skapt för att flyga, men jag hoppas det ska gå bra i ett flygplan. Cia får hålla mig i handen!
Jag har nog resfeber eller något, jag är helt opepp/pepp/nervös/onervös, ingen aning om vad som pågår! Allt jag vet är att vid denna tiden imorgon så kommer jag ligga vid poolkanten på taket och stekas i solen, känns ganska gött måste jag ju medge!
HAJ DO, vi hörs nästa vecka!

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

åh, va kul att du uppskattade inlägget! kram!

2010-09-09 @ 13:41:45
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0