P to the A to the R to the...jajaja

Igår var det drag från morgon till nästa morgon. Vaknar i ottan av att telefonen ringer och en röst på andra siden undrar om jag vill jobba, jo för tusan vill jag det. Slänger mig i bilen och jobbar till tre varpå jag slänger mig in i bilen igen och skyndar hem för att duscha. In i bilen igen och köra till farmor och farfar, mysa där i ett par timmar.
Sen återigen köra, med Micka till stan. Hem och fixa mig lite fort, packa och sen bli hämtad av Cia.
Hos Cia lugnar jag ner mig lite och vi äter supergod middag sen går vi till Emmylie och dricker oss berusade i trevligt sällskap och sjunger(skriker?) till låtarna på SingStar.
Kvällen fotrsätter ut, först Kings Head sen dansade vi och efter det hamnade jag och Mäjje på efterfest. Vilken efterfest sen....
Mådde inte som ett fång rosor när jag vaknade imorse men jag hade jäkligt roligt igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0