åbenbart

Hej vaaaa

Jag har tråkigt, jag är trött och jag är sugen på varm choklad. Alla dessa problem går att lösa. Men det där med tråkigheten är nog svårast.
Men man kan ju inte få allt.
Idag har vi exprimenterat med jäst, spännande spännande. Min grupp skulle ha för mycket salt i degen, någon hade kokande vatten i och andra hade iskallt vatten. Det var faktiskt ganska spännande. Nu sitter jag och pluggar på vad gluten är, hur det ser ut och vad det har för egenskaper.

Sen har jag kommit på att jag tycker det är fasligt roligt med kakor. Kanske inte finliret men liksom resten, måste försöka suga upp så mycket av det även om det är bagare jag främst kommer bli!

lite så typ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0