Helgen!

Helgen var intensiv och kort, lite för kort nästan!
Fredagen bjöd på Malmö och festivalen. Med Emmylie, Mika och Dennis och Josefine Maskinen var verkligen bra, bästa spelningen jag har sett med dom, tror jag. Fast ja, det är alltid bra med Maskinen.
Sen hann vi med lite "Svensk björnfamilj" innan jag tog tåget hem från en FULLKNÖKAD station. Man tror att Skånetrafiken har lärt sig att trycket på Malmö station den sista fredagen av Malmöfestivalen är helt sjukt. Men det verkar inte så.
Nåja, lördagen var mest lugn. Var en liten stund på Julias 18års men jag kände för en hemmakväll så jag åkte hem redan elva.
Söndagen spenderades mestadels med Cia på EH och det var härligt. Vicky och Ellinor kom också in en stund.
Jag saknar att bara kunna se en film med Cia och äte lite popcorn och snacka om allt och inget. Visst kan vi snacka på msn osv nu med, men det är inte samma.
Nu ska jag inte alls träffa Emmylie på tre veckor heller. KONSTIGT!

I Danmark går allt vidare, det går bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0