just nu.

just i detta nu känner jag mig mer ensam än jag gjort på flera år.
så sitter jag här och tänker på vad jag ska göra åt det, men det är lite som en svart nedåtgående spiral, inget bra alltså. allt känns tungt nu och jag var mest tvungen att skriva ner det, för att få ut det.
här finns ingen jag kan prata med på riktigt och det är dyrt att ringa hem, jättedyrt faktiskt. usch.
nu fick jag en stor klump innanför revbenen, den har växt i ett par dagar och vill inte försvinna.
jag behöver kanske gråta ut den men det går inte, jag vill inte att dom ska se mig som någon som gråter och är konstig.
jag behöver vara stark, visa mig stark och låtsas vara det. jag måste det
behövde bara skriva det.

Kommentarer
Postat av: Terese

Första tiden i Karlskrona så kände jag mig fruktansvärt utanför och ledsen. Kände mig som en liten utfryst 10-åring. Men det blir bra!

2011-08-23 @ 14:41:19
Postat av: Terese

Och säg till så finns jag på Skype, så kan vi mytta lite

2011-08-23 @ 14:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0