vart tog kärleken vägen? vart e den, vart är den?

Idag är en mindre bra dag. Inte alls dålig men inte heller bra. Jag sov dåligt och oroligt. Sen blev det jättefel när vi bakade, för tjejen jag jobbade visste hur man skulle göra... Jo, tack för det va. Så kan vi stå där imorgon och se dumma ut, jävla fitta. Åh, så har hon mage att stå och dumförklara mig.
-Men alltså, du förstår väl vad det står här?
-Jo, jag förstår. Men alltså kolla bara hur dom andra gör, vi ska kavla in smöret i degen. Det heter ju rullemargarin...
-Men alltså kan du inte läsa här eller? (detta sagt samtidigt som hon tittar på mig och ler jättebrett)
-Men okej, då gör vi väl så då.
ÅH! Varför?!
Egentligen spelar det inte någon roll. Dessa första två veckor är bara prov, liksom för att lärarna ska veta hur mycket vi behöver lära oss. Vi får hela tiden höra att det inte gör något om vi gör fel. Men ändå, jag visste ju hur det skulle vara. Det är inte jag som är korkad.
Sen ger hon mig "tips" hela tiden ex. "Om man rullar kaveln i mjöl så fastnar den inte i degen". Näääää? Är det sant?! GUD! Tack för att du berättade det för mig!

Jag måse spy lite galla eftersom det inte finns någon här att berätta saker som detta för.


Kommentarer
Postat av: Emmylie

men hon är en jävla fisse, jag ska slå na åt di.

2011-08-18 @ 18:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0