nannig update

Idag var det ju egentligne tänkt att jag skulle stå alldeles svettig på KBs golv och sjunga med i Gullbergs Kajs Paradis, men jag orkade helt enkelt inte. Micka blev lite besviken med vi lyckades med gemensamma medel övertala hennes kompis Julia att köpa min biljett för halva priset. Så körde jag dem till konsertet istället och sen gjorde jag det...
Det jag vetat sedan i söndags att jag skulle komma att göra förr eller senare.
Jag har köpt BigBrother-Live.
Det är värt varenda krona. (250 kronor för hela säsongen)

Sorgligt men sant, jag är BB-galning ut i fingerspetsarna. Men jag tycker det är något visst med att se folk göra bort sig i TV eller inte göra bort sig. När jag tänker för mycket på mitt intresse för BB blir jag rädd och tycker att jag är en dålig människa som uppskattar förnedringsTV.

Men sen inser jag att jag unnar mig själv att vara just så dålig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0