trena

Nowadays städar jag inte bara på mitt rum utan även i min kropp! Tog tag där bak i nacken och slängde iväg mig själv till Friskis. Skulle egentligen bara hämta ut mitt träningskort som jag får genom kommunen nu när jag är timanställd där. Men eftersom jag känner mig själv så frågade jag när nästa lediga plats på ett spinningpass var (BAS och inget annat, lite försiktigt får jag nog ta det ändå) Tiden visade sig vara två timmar senare, så vips var det bokat och nu är jag lagom öm i musklerna efter passet och känner mig nöjd!

En annan rolig sak är att jag har varit oförklarligt arg hela dagen, till och från. Från under fikan med Fanny och hennes vänner, till när jag pratar med någon av mina familjemedlemmar! ARG!

Kommentarer
Postat av: Emmylie

Jag med, vet inte varför.. mytt!

2011-02-24 @ 21:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0