Båring

Mitt 2011 har nog börjat ganska tråkigt. Synd är väl det.
Jag har redan hunnit jobba två av årets tre dagar och fler ska det bli denna vecka. Jag har fått ett vikariat på två månader som börjar den 15de. Det är riktigt festligt! Seriöst, pengar rullar in och allt det där, jag är tacksam. VERKLIGEN! (gud vad det är svårt att inte tycka att man själv låter sarkastisk, men det är jag inte. På riktigt nu.)
Men när jag jobbar känner jag mig tråkig. Inte när jag är på jobbet men när jag kommer hem, för varför är dagen tvunget slut då. Blir besviken på mig själv att jag inte kan vara lite engagerad, fast jag är trött.
Men imorgon börjar jag 06 och slutar senast 14. Om någon läser detta och vill göra något, någon som jag kanske inte hunnit träffa på ett tag?! Yes I'm refering 2 U!
2011 får inte bli ett trist år. Det har redan gått tre dagar och det mest banbrytande som hänt är att jag blivit söndersnackad av en göteborgare och sladdat med bilen på väg till Löderup och tillbaka, ett antal gånger. COME ON, NOT ENOUGH! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0