December!

ÄNTLIGEN (för femtioelfte gången idag, typ) är denna nedräkning slut! Fast det kändes bra att gå igenom vad som hänt, ändå.

Men i december blev allt lite bättre, gradvis. Jag och Cia försökte fixa julstämning och jag tycker banne mig att vi lyckades. Fast vädret ställde ju till det en hel del och blockade oss från en del av det vi hade planerat. Men julen kom och jag, Micka, pappa och mamma satt hemma själva. Innesnöade.
Men vi kom hem från sjukhuset iaf och det var ett stort plus.
Sen var liksom julen över och vi gick ut och festade på juldagen, det var roligt! Men jag minns inte varför. Sen var det städjobb och jag lärde mig hata torrmoppen. Sen blev det nyårsafton och det var inte så festligt, mer mysigt.
Men nytt år blev det hur vu än bar oss åt. Och detta, 2011, har redan hunnit börja bra med en del pirriga saker.

2010 kommer jag alltid komma ihåg som året då jag tog studenten och jobbade som vikarie i kök och pappa blev dålig. Och ett år jag hade riktigt roligt också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0