4 veckor

Om fyra veckor börjar det. Livets nästa stora äventyr. Om exakt fyra veckor flyger jag förmodligen runt som en galning här hemma bland kläder och väskor. Packar som en galning, eftersom jag säkerligen har skjutit upp det till sista dagen. Sen bär det av.
Jag ska skriva in mig på skolan mellan 20-23 på söndagkvällen.
Jag börjar fatta det nu, att det är sant. Att det kommer hända. Det är inte längre den där pricken i horisonten, det är liksom bara runt nästa krök nu.
Gud, fjärilarna har börjat fladdra så försiktigt i magen, det fladdrar mer och mer för varje gång jag tänker på det eller pratar om det.

Jag går hela tiden in och läser på skolans hemsida, som att det skulle hjälpa. Typ om elevboendet; http://zbc.dk/om-skolen/skolehjem.aspx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0