när man blir avundsjuk på sin lillasyster


 
Igår åkte Micka till Siesta! för en hel jävla veckas fest. Idag kände jag verkligen hur avundsjuk jag är på henne just nu, denna vecka är min tuffaste jobbvecka, tisdag-söndag. Tänk om jag hade kunnat sova i ett tält och ha hur roligt som helst i det underbara väder som tydligen infinner sig varje gång jag jobbar.
Istället tröstade jag mig med att provanvända mina nya gummistövlar, bilden. Det visade sig att jag kan gå i dom i mer än en timme, utan strumpor, utan att få skoskav! Dom är både snygga och bekväma, perfekt för när jag väl kommer iväg på festival.

Och ja jag tycker att det är rolig att vara skitt och lukta konstigt, sova obekvämt och allt som kommer därtill. Det som är bra och roligt väger upp allt det dåliga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0