next to divine



Nu fick jag ett himla sug att fota, men jag har inte haft några bra saker att fota på senaste tiden. Jag har blivit ganska dålig på att ta med kameran och, när jag väl har med den, ta upp den och knäppa några bilder. När jag väl gör det så tycker jag aldrig det blir bra.
Något som alltid är roligt är att titta på andras bilder och försöka få inspiration därifrån, ovan är ett litet kollage på bilder som jag gillar väldigt mycket i kategorin gråskala på människor.
Vintage bilder kan ju också vara det mest underbara som finns!

Kommentarer
Postat av: Terese

Kom hit så kan du få fota mig, jag ställer upp på nauget! :D

2011-03-02 @ 01:27:49
URL: http://veux.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0