tillbakablickande

Mars för tre år sedan.
Då gick jag första året på gymnasiet, jag hade jätteroliga vänner som just då passade mig väldigt bra. Jag var smygkär i en kille som bodde långt borta och jag färgade håret mörkt, lite för mörkt.
Livet ser helt annorlunda ut fast ändå inte. Jag är inte samma person nu som då och jag önskar inte heller att jag var det. Men roligt hade jag då. Det har jag nu med.
Jag har bara lite förkärlek för att titta på bilder som är ett par år gamla och skratta lite och komma ihåg saker jag trodde jag glömt.
Som att jag skolkade från ett geografiprov och satt en hel dag hemma hos Joel med honom och Emma och tittade på Ordförande Persson. När det blev tråkigt tittade vi på OC istället och Joel bjöd på spagetti. Greta var tjock.

Just det, i mars 2008 hade jag mitt livs första karatefylla och spydde i vasken i Julias källare och vaknade med blåmärken i pannan och på knäna. Utan att veta vart de kom ifrån.



Dessa bilder är just från karatefyllakvällen, vi rökte vattenpipa i Julias uterum och frös väldigt mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0