BÖH!

Hade ni gett upp hoppet?
Fear not, I am back! Dock har jag tankar på att starta en ny blogg, mer nischad, kanske i samma veva som jag flyttar till Danmark i höst. Time will tell in this matter!
Eller flyttar och flyttar, kanske blir det inte mer än vecko-pendling i början. Men till nästa vår räknar jag kallt med att jag är en fullblodig dansker.

I mitt liv har det hänt saker sen jag skrev sist, inget revolutionerande, men fortfarande saker. Sånt som händer när man lever och andas. Det har ju faktiskt gått mer än en hel månad, hör och häpna!
Men det är snart dags att vakna! Klockan står på 06.00 och då är det fan bäst att stiga upp. Så nu ska jag nanna och drömma om Gerard Bulter.


Kommentarer
Postat av: maajjjjee

saknar dig mitt hjarta!!!<3

2011-05-18 @ 09:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0