ett år ♥

 För ett år sedan så såg inte vardagen speciellt rolig ut. Det var sjukhuset varje dag och ingen visst hur allt skulle bli. Den 3:e november hände det. Idag är det ett år och tre dagar sen det hände.
Idag för ett år sedan så hade du bara sagt nej änsålänge. Idag för ett år sedan så låg du bara i sängen, ingen sa något. Ingen visste.
Igår för ett år sedan så grät jag. Sen grät jag inget mer. Förrän för ett par veckor sedan. Då grät jag så jag inte kunde stå.
Då kramade du mig, du gav en sån kram som ingen annan än du kan ge.
På ett år så har mycket hänt och allt är annorlunda. Det är svårt att förklara för andra, men inget är som det var.
Det är inte dåligt
Du är samma men ändå helt annorlunda. Men du är alltid du.


Kommentarer
Postat av: Terese

<3 åh vad fint det är!

2011-11-06 @ 22:26:08
Postat av: c

<3 Kommer också ihåg, men han är bra han, din pappa!

2011-11-07 @ 17:06:13
Postat av: Cassie

<3

2011-11-07 @ 19:15:29
URL: http://likeadrifter.blogg.se/
Postat av: mäjje

nussetusse, tänker på dig!! du är stark, ni är starka!! love u<3

2011-11-08 @ 03:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0