lilla sällskapet

Klockan är fem, jag hade tänkt åka hem för längesen
men du håller min hand
jag har glömt bort ditt namn och du har glömt mitt igen
jag sitter i en taxi till ett främmande hem
genom stadsdelar jag inte ens känner igen
och jag är din inatt men bara för inatt

morgonen efter den är nära nu
så låt oss passa på att vara kära nu
inatt finns inga hämningar min vän
men imorgon är vi främlingar igen

hemma hos dig så blir vi ensamma till slut
du sätter på musik det börja ljusna utomhus
det spelar ingen roll om det kan bli du och jag
vi kan älska varann den lilla tid vi har kvar
jag vill vara din inatt om bara för inatt
om bara för ett tag

morgonen efter den är nära nu
så låt oss passa på att vara kära nu
inatt finns inga hämningar min vän
men imorgon är vi främlingar igen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0