Några andra - Lilla Sällskapet

Jag vet att du såg mig
Jag undrar vad tänkte du, syns det hur vilsen jag är?
I kön in till stället, där alla klätt upp sig
Du kanske hittar nån där
Men jag kommer vända på kronorna
Dricka mig full och vara uppe till sex
Och somna på soffan hos nån
Och när du går till jobbet då åker jag hem
Då åker jag hem
Då åker jag hem

Men det kunde vart vi
Om du bara gav mig en chans
Om jag bara gav dig en anledning
Om vi bara mötte varann
Vi kunde dra någonstans
Vi kunde börja på nytt igen
Vi kunde vara några andra, andra, andra
Vara några andra, andra, andra

Jag vet att du såg det, det syns att jag längtar
Men jag vet att du längtar du med
Du är som jag fast med hårdare skal
Och du tyglar dig själv bara mer
Hur orkar du hålla fasaden uppe, hur orkar du vara så hård?
Hur orkar du hålla upp garden
Om du släppte taget då kanske du såg
Då kanske du såg
Då kanske du såg

Att det kunde vart vi
Om du bara gav mig en chans
Om jag bara gav dig en anledning
Om vi bara mötte varann
Vi kunde dra någonstans
Vi kunde börja på nytt igen
Vi kunde vara några andra, andra, andra
Vara några andra, andra, andra

Det syntes i din blick
Så jag vände om och gick, jag gick, jag gick
Hade inget att förlora
Vara för fega för att prova
För fega för att prova
För fega för att prova
För fega för att prova

Det blir aldrig vi
Du ger mig aldrig en chans
Jag ger dig aldrig en anledning
Vi möter aldrig varann
Vi kommer aldrig dra någonstans
Vi börjar aldrig på nytt igen
Vi kommer aldrig vara några andra, andra, andra
Vara några andra, andra, andra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0