färdiglarvat

Imorgon markes the day på lite hårdare tag i livet. Jag måste bli lite mer hälsosam, kost och motion, mål och planer. Så jag ska ringa och fixa så jag kan få träna gratis, som jag faktiskt får genom jobbet! Fina förmåner som kommunannställd.
Sen ska jag kika lite på om jag kan köpa en hyfsad cykel begagnat hos någon av cykelhandlarna i stan. Så jag har ett annat transportmedel att välja att färdas till jobbet med!
Sen måste jag sätta mig ner och ta mig en ordentlig funderare på hur jag egentligen vill ha allt. Ska försöka skriva ner vilka möjligheter som finns och fördelar och nackdelar med alla olika! Inte för att jag egentligen känner att jag måste bestämma något nu, men det kan vara skönt att slippa yra runt som en osalig ande utan att veta något om sitt eget liv!

Sen som en bonus ska jag se om jag kan köpa en nu bilstereo i veckan, inför sommaren kan det behövas en uppdatering i den avdelingen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är en duktig tjaj! Vi kan cykla till Kåseberga!

2012-06-11 @ 07:50:31
Postat av: Terese

Sa jag.

2012-06-11 @ 07:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0