jag knycker närhet från dig då och då

hela helgen har jag snörvlat och snorat och haft ont i huvudet. Nä nu tusan så tänker jag strunta i det och låtsas vara frisk!
Men den där känslan man har när det är söndag och man vet att man inte orkar klä på sig ordentliga kläder, annat än joggingdressen man har när man ligger och klickar runt på Youtube-klipp och snokar på vad som egentligen är en total främlings Facebook. Just för att det är söndag och man inte riktigt orkar ta tag i något.
men idag så tvingar min ömma moder mig att köra in till Ystad och köpa ett presentkort till farmor. Jag vill bara bo i joggingdressen just nu, orkar inte ens tänka på att klä på mig jeans och sminka mig så att det inte syns fullt lika mycket att jag egentligen bara låtsas vara fräsch. Men duty calls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0