you know i'd rather walk alone, than play a supporting role

Jag sover bort mitt liv. Okej lite överdrivet men ibland tror jag fan det. 
Inatt drömde jag om den personen jag har försökt sluta tänka på och faktiskt lyckats ganska så bra med att sluta tänka på. Speciellt de senaste veckorna. Klart man tänker på det och kanske tillochmed pratar om det men jag sitter inte längre och funderar på hur ditt och datt var och varför det blev si eller så, om det var till följd av det ena eller det andra. Ja, ni fattar.
Men så drömmer jag en väldigt lång och detaljrik dröm, visserligen ingen jobbig dröm men varför skulle han vara med? I drömmen var jag väldigt listig och lurig, hade lagt upp en jätteavancerad plan, som involverade flertalet människor, för hur jag skulle få nämnda person helt krossad. Det var lite roligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0