hallau

 
Kanske man skulle börja berätta lite hur allt går genom detta fönster. Nåja. Vi får la se.
Men just nu sitter jag på soffan och väntar på att klockan ska bli 11 så jag ska börja tvätta. Har sorterat all tvätt och bytt sängkläder. Förjävla redig!
Dock har det blivit lite av en trend att istället för att plugga börja tokstäda/tvätta/diska... Men jag använder Reine som hjälp, när han är hemma så får jag inte titta på TV eller göra något roligt alls innan jag pluggat. Bra när man har någon som kan hålla en lite i örat!
Det är ju tenta på fredag och jag måste fortfarande förstå skillnaden mellan attribut och adverbial! För att inte tala om exakt vad ett semelfaktivt verb är och hur man kan använda det så det tolkas iterativt.
.....just det.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0