nytt år, nystart

I juli skrev jag detta;
 
 Är så pepp på livet och sommaren och allt! 
Allt utom att jobba imorgon och hela nästa vecka. MEN sen så ska jag följa med Micka till hennes man i Västergötland och festa så ultimat som det kan bli, så sommaren har mer att ge, det känner jag på mig!
Den där festen i djupaste skogen, den blev ju på något sätt ett startskott. Där träffade jag den där karlen jag nu kommer flytta ihop med i nästa vecka. 
Helt sjukt att jag ska bli sambo och att jag ska bo i "vår lägenhet","vårt sovrum". Som det kändes i magen när han sa "Men flytta in här då.". Jag skulle ju egentligen fråga själv men det gick inte att få fram det. Han hade också funderat en massa på om det inte bara var enklare att jag flyttade in på riktigt. Istället för bara ett par veckor innan jag skulle till nästa ställe. Så nu är det på riktigt, pojkvän. Oj, första gången det är officiellt spikat och uttalat. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0