5 snabba frågor

Tänkte att det kunde vara kul att svara på de fem snabba...

1.
Vad tycker du om att årets julklapp är en upplevelse?
Jag vet inte, kan nog inte säga att jag tycker något speciellt. Det är väl ett uppsving från prylar som TV-apparater, det är kul att det inte är en sak iaf.
2. Om du visste att du skulle få en upplevelse "under granen" - vad skulle du då helst vilja ha?
Kan man räkna festivaler som upplevelser? För isf så vill jag ha en festival i julklapp, utan tvekan.
3. Har du sett några tecken på att konsumtionen skulle ha minskat i år?
Nej, det kan jag inte säga att jag har gjort.
4. Vad står högst på din önskelista i år?
Böcker, böcker och åter böcker, och självfallet festivalen.
5. Har du planer på att ge bort en upplevelse i julklapp?
Nej, det blir prylar för hela slanten. Eftersom en upplevelse ofta är en kostsam sak så har jag inte råd med det.

En annan sak är att jag fyller år 8 dagar innan julafton så min julklappslista ser för det mesta likadan ut som min önskelista inför födelsedagen.

Kommentarer
Postat av: SaraCaroline

Sådär, bloggen inlagd!

2008-12-04 @ 15:26:59
URL: http://saracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0