Fem snabba

1. Har du sett årets julkalender?
Ja, faktiskt ett avsnitt. Det var flera skämt som jag uppskattade och jag blev ganska förvånad över just det. Det var ganska många ordvitsar som jag har svårt att tro att små barn kan uppskatta. Men det är ju roligt att Anders och Måns gör den iaf och att den är inspelad här i min hemstad.

2. Hur går det med julklappsköpen? Klappat och klart?
Nepp, bara till syrran har jag handlat, eller nej mammas är ju faktiskt också fixad, och Emmyleis är klar, nästan. Då är det bara pappas och några till som jag behöver.

3. Vad tänker du ha i år - riktig gran eller plastgran?
Det blir INGEN gran, vi ska ju biort över julhelgen, till Sälen så då får vi vara utan.

4. På lördag är det lucia, ska du se något luciatåg?
Bara det som vi måste gå på i skolan, men det är gutt för då slipper vi lektioner :) Kanske får jag se ett eller annat till, man vet aldrig.

5. Tror du att det blir en vit jul i år? Är det viktigt för dig?
Jag är ju ganska säker på att det blir mer eller mindre vitt i Sälen, eftersom skidåkning faktiskt står på schemat. Men här hemma har jag svårt att tro att det blir snö, södra kusten är nästan aldrig vit till jul.

Kommentarer
Postat av: Kristin

SV: tack så hemskt mkt det var väldigt snällt sagt =)

2008-12-09 @ 16:47:24
URL: http://kristinwii.blogg.se/
Postat av: Kristin

SV: tack så hemskt mkt det var väldigt snällt sagt =)

2008-12-09 @ 16:47:33
URL: http://kristinwii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0