Festival och sommar

Ja det står så- festival och sommar. Jag planerar inför sommaren, redan skulle man ju kunna säga. Men själv tycker jag det är hög tid! Biljettsläpp till Skånes mesta festival på fredag- Siesta! snackar jag om, självklart! Jag har äran att få biljetter till det i födelsedagspresent och all I can say is SCORE, big time. Det kommer lätt bli en av de finaste presenterna.
 Sedan har jag räknat ut det så fint att jag ska till Arvikafestivalen också och där har jag möjlighet att få resan för endast 200 spänn om jag får plats i Anders och Teres bil. Om det blir som jag och Julia har kommit överens om , att Patrick Wolf faktiskt ska komma till Arvika så är det en trevlig fest.
Men kanske är det bara i min hjärna det är så fint?
Jaja, det blir en toppensommar, det kan jag lova mig själv. Tyvärr blev det inget Emmaboda för mig, eftersom jag inte hunnit komma hem från de två veckorna som ska spenderas i Italien.
Åhåhåh, 2009 har redan en massa godbitar inplacerade på dess schema.
En som jag inte hunnit nämna innan är att jag ska söka jobb på vårt lokala Hemmakväll, en tjej som jobbar där som jag alltid brukar snacka med när jag är inne och handlar frågade mig om jag ville att hon skulle rekomendera mig till sin chef. Jag bokstavligen talat tappade hakan, det är så serverat på ett fat att det inte blir bättre än så.
Om det nu blir så lyckligt så slipper jag städjobbet i januari och står då istället bakom disken och lånar ut filmer. Det kommer bli guttiguttiweija.
2009 är väntat. Men först måste det hinnas med en massa andra trevligheter såsom jul och LOV!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Svar: Tack så mycket :) så bra är det inte, men jag gör mitt bästa :)<3

2008-12-10 @ 20:10:55
URL: http://.mikalundblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0