När jag hör din röst

Tydligen så trodde jag i lördags att jag helt plötsligt inte skulle vara sjuk mer, men neeej, varför? Jag är fortfarande förkyld och har hosta som aldrig förr, men jippie, mamma har handlat nässpray. Jag kan gå i skolan, så det är itne jättefarligt.
En sak som jag har upptäckt, som min vän Cassandra också har upptäckt, tydligen, är att man skolkar bara mer och mer, when will it end? Idag skolkade jag mer eller mindre ifrån två lektioner, och imorgon ska vi på studiebesök men jag känner inte för att dra runt i Malmö från klockan åtta på kvisten till halv fem på kvällen. Så jag planerar en senare väckning än den som borde vara.
När jag kom hem idag så la jag mig i sängen åt en halvliter glass, Half Baked, och sa hej då till glassätande för en tid framöver. Sen för att jag inte är smart nog att läsa i Njals saga så läste jag halva När jag hör din röst, den är bra, mer än det men det är svårt att förklara hur bra, den som har läst vet. Nu kan jag endast fylla mitt huvud med tankar om boken, och speciellt då huvudpersonerna och en väldigt jobbig låt. Jag tror det är Craig David, den där han sjunger om alla daganra typ 7 days eller något sånt, den blandat med "when I love you baby I touch myself...nananana"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0