Fem snabba frågor

1. Vilket är ditt absoluta favoritplagg i garderoben?
En blommig bluströja som jag aldrig använt, eller min jeansskjorta.
2. Hur kommer du klä dig 2009?
Precis som innan, bekvämt och ledigt.
3. Hur mycket i månaden spenderar du på kläder?
Inte mycket högst 400, aldrig mer (nästan)
4. Hur mycket kostade ditt dyraste plagg och vad var det?
Jag tror det var min jacka som gick på 800.
5. Var shoppar du helst?
Säljer affären billiga kläder, nya eller begagnade så är chansen stor att jag har handlat där.

Kommentarer
Postat av: T'res

Nu ska jag också svara på dessa frågor eftersom jag vet att du vill det.



1. Vilket är ditt absoluta favoritplagg i garderoben?

En svart tunika som man ser smal ut i.

2. Hur kommer du klä dig 2009?

BLOMMIGT och... LILA

3. Hur mycket i månaden spenderar du på kläder?

Typ.. 50 kronor?

4. Hur mycket kostade ditt dyraste plagg och vad var det?

Min Westwood skjorta för 1200 kr.

5. Var shoppar du helst?

Erikshjälpen.. eller Röda Korset



Blev du inte glad nu`?

2009-01-23 @ 12:07:06
URL: http://ceilear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0