Helgen har varit.

I fredags var det student och det är nog en dag som få av studenterna här i Ystad kommer glömma, nära på storm och spöregn hela dagen. Halv åtta ringde moster och bad oss komma och hjälpa till, det hade kanske inte varit så lyckat att sitta i tält på gräsmattan? Så vi fick flytta in hela kalaset och det tog sin lilla tid. Enorma soffor som var sjukt tunga, ja det bar jag och mosters man. Jag har haft ont i kroppen hela helgen, men allt lyckades bli färdigt och vi klädde oss i regnställ och gummistövlar och stod och trängdes med hundratals människor som alla ville hänga blommor runt de som precis sprungit ut på trappan. Alla var helt genomvåta och det var fruktansvärt kallt! 

Igår gjorde jag inte något vettigt alls, jag och syrran tittade på första säsonen av Grey's Anatomy and that's pretty much it, men fint var det!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0