Hemma om

Nu har jag bott hos Emmylie-crazygirl i två nätter och vi har sett flera filmer och på en del intressanta tv-program.
En massa epic uttryck har myntats och det har varit väldigt trevligt, jadå!
Ikväll ska jag på Mediocre Confusions sista spelning och sen är det efterfest med en massa folk, det ska bli väldgit roligt and I'm looking forward to it!
Här kommer en video från en spelning de gjort tidigare, halvkass kvalitet I know. Jag känner nästan alla i bandet mer eller mindre men gitarristen är den jag känner bäst och för hennes skul jag ska komma ikväll :)

Kommentarer
Postat av: Louise - Ur mitt eget perspektiv

hoho spännande att läsa någon som tycker helt värt om än jag! :D



Jag kan till en viss del förstå vad du menar.

En kvinnas kropp är en privat "egendom" varför ska vi låta andra få ta del av detta?

Kalla mig konservativ, men jag skulle aldrig känna mig bekväm att själv göra det eller att se andra göra det.



Roligt att du tycker till! :)



Puss!

2009-06-26 @ 16:21:35
URL: http://lowice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0