Små barn

För en liten stund sedan ropade pappa på mig att jag skulle komma, snabbt. Det var telefon till mig, när jag tog luren blev jag lite förvånad, det var Elin, en liten tjej som är 6 år gammal, snart sju. Hon ville tydligen prata lite, så jag körde igång och frågade henne om allt möjligt och hon snackade iväg om troll under broar och troll i filmer, men "de finns ju faktiskt inte på riktigt". Hennes dag var väldigt spännande att lyssna på, faktiskt, och sen frågade hon mig plötsligt om jag gillade hundar? Och jo, ja det gör jag ju faktiskt. "Vad bra, för jag har gjort en hund idag, i pärlor, men inte platta utan runda som man sprayar på, men det blev lite galet för jag hade inte två svarta pärlor så ögonen blev helt galna".
"Jag kan skicka den till dig imorgon, men du får inte böja den för då måste man åka till den som har gjort den och spraya mer vatten så den får vila en natt till"
Jag blev väldigt glad, både över samtalet och över presenten! Barn är proffisionella ordbajsare and I love it!


Jag och syrran, age unknown

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0