Work, work!

Idag jobbade jag mina fyra timmar och det gick väldigt bra. Något som var mindre bra/trevligt var att upptäcka varför jag itne fick något sommarjobb, nej mitt jobb som jag blev lovad förra augusti hade de gett till en annan kille och så hade de anställt en helt ny tjej och en praktikant fanns det också plats till. Jag är så jävla förbannad! Dålig stil! Och jag vet, for a fact, att killen som fick det jobbet fick det efter att jag ringt och frågat i typ mars om hur det blev i sommar. Något som är ännu mer frustrerande är att jag måste vara trevlig och glad eftersom jag inte har något annat jobb och är glad bara jag får jobba två timmar. Det jag allra helst hade velat göra är saga till dem att de kan köra upp sina jävla timmar, för sån här skit vill jag inte ta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0