Ett brev på posten

Idag när jag kom hem låg en väldigt fin present och väntade på mig på köksbordet. En skiva!
För några veckor sedan mailade jag till ett band som jag tycker är jättebra, Autisterna, jag har tjatat en del om dem här. Det dröjde ett tag innan jag fick svar, men när det väl kom var det väldigt skoj. De skrev att de tyvärr inte hade några nya spelningar på g, att de skulle slita i studion på nya skivan, men om jag ville så kunde jag få en skiva med lite sköna låtar. Jag tackade givetvis ja, men har inte tänkt på det mer sedan dess. Men idag så låg den alltså där, Autisternas Gubbskiva, en skön blanding av fina låtar som jag ska lyssna igenom ordentligt när jag får tid. Det är bara så roligt att få en så personlig touch på skivan, för det är ritat med blyerts, det kan jag garantera.

Kommentarer
Postat av: Emmylie

I WANT IT!! I NEEDZZ IT, I CRAAAVEZZ IT

2009-05-19 @ 23:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0