Lite panik!

OM några veckor fyller min kära fader 45 år och jag har ganska kraftig brist på idéer, jag vet verkligen itne vad jag ska köpa till honom. Om jag hade varit tät som fasen så hade jag köpt ett bössfodral till honom, för jag VET att han verkligen vill ha det. Men jag har inte råd med så mycket pengar.
Men han skulle nog uppskatta en skjorta eller ja, kanske inte om man jämför med bössfodralet men han hade inte blivit ledsen.
Något som jag vet han har brist på är snygga t-shirts, men jag har ingen aning om vart man kan köpa snygga herrkläder...någon som vet?

Typ en skjorta i denna stilen är det han brukar ha och jag vet han gillar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dressman har sånna skjortor! Annars kanske MQ, eller brothers and sisters

2009-05-12 @ 19:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0