So much to do, so little time...

Har nyss insett att det är så mycket jag vill göra, men det finns ingen tid att göra det. All tid går åt till skolan och att oroa sig för skolan. Jag har en hel lista med böcker som jag verkligen vill läsa, NU! Men jag får ingen ro när jag läser, jag tänker bara på annat och har ont imagen för att jag inte gör det istället.

Några vöcker jag vill läsa just för tillfället;
- Utvandrarserien, jag har läst Utvandrarna ett antal gånger innan men inte de andra tre böckerna (W Moberg)
- Raija, hela serien (Bente Pedersen)
- Anna Karenina (Leo Tolstoj)
- Alla Tracy Chevaliers böcker (igen)
- Hela Sagan om Isfolket, ja en gång till
och ja, en hel drös med andra böcker!

Men eftersom det inte verkar bli något sommarjobb att tala om så blir det förmodligen mycket tid över i sommar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0