movie Maker

Nu har jag pysslat med en video i ungefär tre-fyra månader-glömde bort den emellanåt, därav tidsramen. Det är bilder och filmer från fester med The party gang. Jag är absolut ingen stjärna på movie makern och det går satans trögt men det är faktiskt ganska roligt. Så roligt att jag inte vill sova!

Sist jag använde Movie Maker till något annat var i tvåan när vi gjorde en film om folks fördomar, den blev oerhört bra, if i may say so myself, inte för att jag gjorde så mycket...
Detta är vad jag pysslar med just nu, istället för att sova som jag kanske borde. Jag är ju väldans trött, det är därför detta är lite konstigt.


Kommentarer
Postat av: Mika

Svar: JAG LÄNGTAR!!! Det ska bli så himla roligt att bara släppa loss - vi ska dansa som aldrig förr!!

2009-11-25 @ 23:13:06
URL: http://mikaheltenkelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0