Lördagen den 26/9

Ja, jag trodde ju att det var fredagen som var det bland sjukaste jag varit med om, men inget kan mäta sig med lördagen den 26/9, vissa saker var bara helt störda och ja, ehm jag vet inte.
The partygang for the evening was; Mäjje (värdinna), Per, Emmylie aka. Lil' Mama, Jonatan, Mika, Anton och Max och så jag, Stahaijna. Det började med helt normala sysselsättningar såsom pizzaätning sen övergick vi i vårt traditionella ölspel. Ölspelet slutade med en massa sjuka regler som resulterade i att alla killar runt bordet satt i kalsonger och att alla tjejer drack straffklunkar för att få slippa klä av sig, fulla tjejer och nakna killar, vem tycker inte det är approved?
Kvällen är fylld av weirdness och jag tror det blir nästintill omöjligt att toppa sjukheten i kvällen men kul-nivån ska nog gå att ordna. Jag är pepp på skidresan vi bestämde att vi ska åka på när alla satt och skrek - Men asså! SERIÖST vi måååste åka på skidresa.

Allt var episkt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0