med Mika och Emmylie

Idag struntade jag i Engelskan(jag vet, så duktigt!) och gick och fikade med Emmylie och Mika istället. Tack för att ni finns och hjälper till när man behöver ha andra saker att tänka på och spy ur sig lite galla över all skit. Det uppskattas verkligen, dessa senaste dagarna har jag bara varit på pissigt humör och jag tror knappast att det blir bättre förrän på fredag när jag ska till Malmö med Emmylie och kankse Mikis.
Jag är efter 4,5 veckor i skolan så jäkla trött på det och förbannad att jag bara känner för att kasta ut allt och bara skita i det. Ett helt år kvar och det verkar som att mer än G i danska är omöjligt och PA? Nej jag vill inte ens tänka på det...kewfk (ja, det är mitt nya favoritord, stavat exakt så)

Men tack Mikis och LilMama för att ni finns och för att ni är G-U-T-T-I, ni har inget alibi, ni är gutti UH UH, ni är Gutti!

Kommentarer
Postat av: Emmylie

DU är fan ta mi gutttiiiiiii:D

2009-09-30 @ 19:05:53
Postat av: Mika

jag kan vara BigMama om Emmylie är LilMama ;) Haha! DU ÄR FAN SMEGGZZARN<3

2009-10-01 @ 14:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0