arbete?

Idag ska jag på ett arbetsmöte (eller vad man nu ska kalla det, för någon intervju är det inte) om att potentiellt jobba inom storköken i kommunen. Jag börjar bli rejält nervös nu. Jag vill verkligen att detta ska bli något, att jag får lite jobb och tjänar lite pengar. Pengar. Pengar. Pengar. Det handlar om pengar.
Även om jag har en hel del att vänta på måndag när augustilönen för äldreboendet kommer, jag räknar med att den är fedt.
Men jag vet inte hur man ska vara för att få jobb, det var längesen jag var på något liknande, dvs. om man inte räknar mötet med arbetsledaren för äldreboendet i våras. Men eftersom jag iprincip fick jobbet bara genom att visa mig så vet jag inte om det kan räknas.

Men i eftermiddag ska jag chilla i Malmö med Cia. Måste hitta en jacka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0