Rethymnon

Kom hem från the semester igår, har haft en riktigt jäkla gutti time i Grekland. Sol och åter sol, inte så roligt att mötas av kastvindar från höger och vänster när man kliver av planet. Kallt är vad det är, efter 35 grader känns 13 ganska fjuttigt.
Jag har tagit nära på 400 bilder under semestern, många av dem är på Cia. Ska snart visa upp lite mer bildligt hur semestern var.

Idag har jag hunnit träffa Mäjje och köra i racerfart till Trelleborg för att köpa en kamera för 500:-. En analog Canon, den ser sjukt fin ut, knappt använd och ganska ny. Jag ska köpa nya batterier och film till den imorgon, can barely wait!
Jag har aldrig kört under så stor tidspress som idag, det gick fort!

Skönt att vara hemma även om jag gärna hade velat vara på Kreta...på "Julia", jiodå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0